Job 4 van 10


Report this listing

Solliciteren



Quality Officer - Vilvoorde + home office


Functie

Van folderbedeling in heel België tot digitale interactieve folder op ons shopping platform. Onze omni-channel activatie biedt tal van oplossingen voor winkel, merk of service.

JOUW FUNCTIE

Als Quality Officer neem je actief deel aan het promoten van het kwaliteitsbeleid en het interne kwaliteitsbeheersysteem.

In deze rol fungeer je als contactpersoon voor alle afdelingen en analyseer je gegevens uit klachten en interne en externe rapporten:

  • Je analyseert alle gegevens met betrekking tot de kwaliteit van onze distributie.
  • Je volgt klachten op door het hele operationele proces te onderzoeken.
  • Je rapporteert wekelijks verschillende KPI's met betrekking op onze operationele kwaliteit.
  • Je streeft naar optimale operationele kwaliteit en zoekt naar nieuwe kansen om deze te verbeteren of beter te communiceren.
  • Je onderhoudt contact met verschillende diensten.
  • Je bent een belangrijk aanspreekpunt voor interne diensten zoals Sales en Customer Service.
  • Je beheert de Quality-mailbox waarin je feedback geeft over allerlei operationele problemen en kwaliteitskwesties.
  • Je werkt samen met de IT-afdeling voor de ontwikkeling van nieuwe kwaliteitsopvolgingstools.
  • Je behoudt samen met de Quality & Projects Manager een goed overzicht van de kwaliteit in de hele keten.

Jouw profiel

We dragen de waarden Passie, Initiatief, Respect en Professionalisme hoog in het vaandel en we verwachten ook van onze nieuwe medewerkers dat ze deze waarden uitdragen zodat ze elk op hun beurt ambassadeurs voor BD Media | BD Logistics kunnen zijn. We zijn op zoek naar gemotiveerde werknemers die ambitie hebben om een carrière uit te bouwen in een innovatieve en logistieke omgeving. Herken jij je in onderstaande beschrijving, dan ben jij de medewerker die we zoeken!

  • Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail.
  • Je hebt analytisch denkvermogen.
  • Je bent positief ingesteld en stressbestendig.
  • Je bent sterk in het stellen van prioriteiten.
  • Je hebt prima communicatieve vaardigheden (Frans + Nederlands), zowel mondeling als telefonisch en schriftelijk.
  • Je bent altijd op zoek naar oplossingen en verbeterpunten.
  • Je bent tactvol en je handelt oplossingsgericht.
  • Je hebt goede kennis van MS Office (Excel, Word, Outlook en Powerpoint).
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Klanten: Bedrijven

Aanbod

Je komt terecht in een organisatie in volle beweging waardoor je de kans krijgt om een direct zichtbare bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van het bedrijf. Initiatief wordt oprecht gewaardeerd. Er zijn boeiende en diverse uitdagingen en je krijgt de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen op professioneel gebied. Een sterke teamspirit is eigen aan de onderneming.

Wij bieden een vast contract met een attractief en competitief loon, gekoppeld aan extralegale voordelen met een uitgebreid opleidingsplan voor nieuwe werknemers.

- glijdende werktijden
- home office-dagen

Solliciteren

Céline Deridiaux
02/-
jobs@bdmedia.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht